Leveringsvoorwaarden klanten

Leveringsvoorwaarden klanten

Bestellingen worden volgens de onderstaande voorwaarden aangenomen en verwerkt. De opdrachtgever (klant) aanvaardt deze voorwaarden bij het plaatsen van een bestelling.

  1. Levertijden
    De reguliere levertijden die op de site worden aangegeven zijn representatief voor de gemiddelde levertijden. Zij kunnen niet de reden zijn voor een schadevergoeding, een nietigverklaring van een bestelling of enig andere vorm van schadevergoeding. Spoed? Neem contact met ons op
     
  2. Annuleren bestelling
    Geplaatste orders gaan meteen na betaling in productie. Zodra een order is betaald, kan deze niet worden geannuleerd.
     
  3. Kortingen, actiecodes en cadeaubonnen
    Actie- en promotiecodes worden niet in geld uitgekeerd. (Rest)waardes van cadeaubonnen blijven geldig, maar worden niet uitgekeerd in geld. Actiecodes die Wallstars uitgeeft zijn geldig voor de genoemde termijn. Indien geen termijn genoemd wordt, is de boncode onbeperkt geldig.
     
  4. Garantie
    Uiteraard biedt Wallstars garantie bij aantoonbare (productie) fouten. Eventueel beschadigde onderdelen worden kostenloos vervangen. We vragen je de bestelling nooit zonder overleg terug te zenden. Stuur uiterlijk 14 dagen na levering een mail met je klacht naar info@wallstars.nl. Je klacht wordt binnen 48 uur in behandeling genomen, waarna we samen zoeken naar een gepaste oplossing.
    Wallstars vervaardigt en levert producten conform specifieke wensen van de klant. Onze producten zijn derhalve maatwerk. Een wettelijk herroepingrecht is daarom niet van toepassing. Neem ondanks dit gegeven altijd contact met ons op bij onvrede over een levering, dan zoeken we samen naar een oplossing. 
     
  5. Eigendomsrecht
    De fotograaf/illustrator heeft en behoudt alle auteurs- en andere rechten betreffende aangeleverd beeldmateriaal. Wallstars kan nooit op enige wijze daarop worden aangesproken of aansprakelijk gesteld.